Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Η στιγμή της 30ής του μηνός... XVIII.





Με την καινούργια χρονιά, ξεκίνησα και μία καινούργια συνήθεια: να απαντάω κάθε μέρα στην ερώτηση που μου θέτει ένα μικρό βιβλίο-ημερολόγιο, που ταξίδεψε για μένα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Κάθε μέρα το ημερολόγιο σου κάνει μία ερώτηση. Κάθε σελίδα-μέρα έχει χώρο για πέντε χρόνια, είναι σαν να λέμε το πενταετές σου ημερολόγιο ή κάτι παρεμφερές τελοσπάντων. Έτσι με κάθε χρόνο που περνάει, μπορείς να βλέπεις τι σκεφτόσουν τέτοια μέρα τις προηγούμενες χρονιές, αν και κατά πόσον έχει αλλάξει η στάση σου σε κάποια πράγματα, και γενικά πώς έχεις εξελιχθεί εσύ ή οι ιδέες σου μέσα στο χρόνο. Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον, αν και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τηρήσω αυτή τη συνήθεια κατά γράμμα.

Μερικές ερωτήσεις είναι απλές και πιο επιφανειακές, όπως τι έφαγες σήμερα ή ποιο ήταν το τελευταίο εστιατόριο που πήγες, και άλλες είναι λίγο πιο βαθιές και ίσως σε προβληματίσουν όταν πας να τις απαντήσεις. 

Σήμερα η ερώτηση είναι "Τι θέλεις να ξεχάσεις;"

Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω ότι η απάντησή μου για φέτος θα είναι μονολεκτική: τίποτα.






Μ.
30.01.2015
Βαρκελώνη


4 σχόλια:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

5ετές ημερολόγιο,τι υπέροχη ιδέα!
πολύ θα ήθελα κι εγώ ένα τέτοιο γιατί όταν πήρα καινούριο φέτος δε μου πήγαινε η καρδιά να αποχωριστώ το παλιό αλλά και τι να κάνεις; να τα κουβαλάς και τα δύο μαζί δε γίνεται.

χμμμ εγώ στο "τι θέλεις να ξεχάσεις;" σίγουρα δε θα απαντούσα τίποτα... :/
Είσαι τυχερή.

Vive La Vie... είπε...

@Το κορίτσι που ήθελε πολλά...

Κι εγώ κάθε χρόνο έχω πρόβλημα να αποχωριστώ το παλιό ημερολόγιο... Βέβαια αυτό το 5ετές είναι πολύ μικρό, χωράει παντού! :)

Για το "τι θέλεις να ξεχάσεις" απάντησα χωρίς να το πολυσκεφτώ... Τι άλλο είμαστε αν όχι η μνήμη μας, οι αναμνήσεις μας; 'Ασε που παραείμαι λάτρης της ταινίας "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", οπότε δύσκολα θα έσβηνα οτιδήποτε, ακόμα και τα λιγότερο όμορφα...

heliconius sara είπε...

όποιος ξεχνάει χάνεται που λέει και το τραγούδι ...

Vive La Vie... είπε...

@heliconius sara

Κάπως έτσι, ναι...