Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Μέσα μου βρέχει.






Πένθος.
Πένθος σημαίνει βιώνω ένα κενό μέσα μου, μια απουσία, κι αυτή η απουσία να με κάνει να λυπάμαι, να μη θέλω να ασχοληθώ με πράγματα που ως τώρα με ευχαριστούσαν. 

Εσωστρέφεια.
Η τάση του ανθρώπου να μην εξωτερικεύει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του, ενδοστρέφεια.

Μοναχικότητα.
Παραδόξως, δεν υπάρχει στο λεξικό. Εγώ θα έγραφα: διάθεση, τάση, ανάγκη-όχι απαραίτητα αρνητική- να μείνεις μόνος σου, μακριά από τους άλλους, απομονωμένος.

Απομόνωση.
Απομάκρυνση από ένα σύνολο. //απουσία επαφής, επικοινωνίας.

Μελαγχολία
Συναισθηματική κατάσταση που χαρακτηρίζεται από θλίψη, κατάπτωση και απαισιοδοξία.

Σιωπή.
Η κατάσταση εκείνου που δε μιλά, δεν απαντά και γενικά δεν εκφράζει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. 




Ήρθε φθινόπωρο και δεν ήρθε.
Θέλω να έρθει επιτέλους.
Τα φύλλα να κιτρινίσουν
και να πέσουν.
Ο ουρανός να πάρει ένα γκρίζο χρώμα.
Να βρέχει.
Να ταιριάζει το μέσα μου 
με τον καιρό έξω από το παράθυρο.
Μέσα μου.
Τι γίνεται μέσα μου;
Προσπάθησα με τις έξι παραπάνω λέξεις να το περιγράψω.
Κι εκείνη τη στιγμή είδα αυτή τη φράση
και είπα
αυτό
αυτό ακριβώς
αυτό συντελείται μέσα μου
αυτές τις μέρες
Μέσα μου βρέχει.
Βρέχει καταρρακτωδώς.





Μαρία
Οκτώβριος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: